1998 FA Cup
2002 Premier League
2002 FA Cup
2003 FA Cup
2004 Premier League
2005 FA Cup
2014 FA Cup
2015 FA Cup
That's a team gentlemen and either we heal now as a team or we will die as individuals. That's football guys. That's all it is.
"Believe none of what you hear, and half of what you see." - Tony Soprano
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Re: [AFC] Treneris/Trenerių štabas ir Vadovybė

Standartinė Maverick » 13 Geg 2016, 13:53

Vakar truputį padavė naujienų:
Paveikslėlis
Pagal Times Arsenal pasiūlys Wenger naują kontraktą iki 2019 metų. Arsenal board nori sužinot Wenger atsakymą vėliausiai iki spalio mėnesio, kadangi jei jis bus neigiamas reikės ieškot naujo manager, o tai savaime aišku, kad užtruktų. Rašoma, kad Kroenke patenkintas Wenger darbu. O kodėl būt nepatenkintu ? :think: Skaičiau puikūs:
Arsenal FC has risen from £767m to £1.4bn in just two years.

Pagal Forbes naują listą Arsenal yra #5 pagal vertingumą klubas pasaulyje. Iš anglų klubų tik United lenkia. Tai yra pats svarbiausias rodiklis Kroenkei ir jis tikriausiai daugiau nieko nemato.
Tiesa Wenger šios dienos spaudos konferencijoj paklaustas apie kontraktą viską paneigė ir pasidalino savo mintimis:
[Questions posed by Nick Collins, Sky Sports News]

You’ve still got one year left on your contract, there are reports that you’re to be offered a two-year extension to that…

That’s completely wrong and I don’t know where this information comes from. You can treat that as just an invention. It’s absolutely false.

OK…

And I would like this press to check the information before they give it out because they could have checked with the club or with myself and we’d both have denied it.

Is that something you’d like though? A two-year extension…

No. I think about the next game you know. At my stage you want to do well. I’m committed with integrity and commitment, full commitment for the club, as long as I’m under contract. At the moment that’s all.

[Questions posed by James Olley, The Evening Standard]

I know you’ve knocked down the contract story, but will it make it harder to sign players if they don’t know whether you’re going to be here beyond next season?

I don’t think so. I hope not.

Have you decided what you will do, privately, beyond next season?

No.

What will determine that?

What I focus [on] is to respect my contract and after [I’ll] envisage what I do after. I can understand that people are interested in that but that’s not the most important. I think I’ve extended my contract at a period when it was vital for the club and after that I will see where I am personally and where the club stands at the end of my contract.

So, to rephrase that slightly…what happens next season will determine whether you stay or not?

Of course, yeah. You sum it up very well.

Viską apibendrinus, tai labai daug šansų, kad Kroenke siūlys naują kontraktą(jei dar nepasiūlė) Wenger. Tačiau tikiuosi, kad sveikas protas nugalės ir Wenger atsisakys. Fanų susiskaldymas ypač parodo, kad dabar klubas yra blogoje situacijoje. Dalis AST ir kitų Arsenal grupuočių narių turi nuomonę(o gal kažką yra girdėję, nes kai kurie yra Arsenal shareholder), kad AW jau yra nusprendęs, kad šis sezonas bus paskutinis. Galbūt kito sezono rezultatai kažką pakeistų, bet tam reikia Wenger laimėt EPL ar CL :ashamed: . Tą padaryt yra nedideli šansai, plius klubui reikia iš anksto žinot, kad reikia ieškot naujo manager, todėl Wenger sprendimas turi būti žinomas dar šiais metais.

Kito Times žurnalisto Henry Winter nuomonė(visi jo straipsniai :tup: ):
Henry Winter: Arsenal are insane to consider giving manager new deal
http://www.thetimes.co.uk/article/arsen ... e2792f82ac

Man didžiausias klaustukas dėl transferų. Kaip prisiviliot žaidėjus ir kaip jie žiūri į situaciją Arsenale, kai neaišku kas bus manager netolimoje ateityje. O galbūt Londonas+pinigai+aukšto lygio infrastruktūra pakankamas svertas, o visa kita ne taip ir svarbu.... Vienaip ar kitaip klausimų daugiau nei atsakymų šiuo metu.
Taip pat šioje situacijoje įdomu dėl Ozil ir Alexis, dvi didžiausios komandos žvaigždės, kurių kontraktai baigiasi 2018 metais.

Šiek tiek senesnis Mirror frontpage, jie turi kitokią nuomonę:
Paveikslėlis
That's a team gentlemen and either we heal now as a team or we will die as individuals. That's football guys. That's all it is.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 03 Bir 2016, 11:17

Mūsų CEO Gazidis pakalbėjo apie Wenger ir pačio klubo perspektyvas. Nieko netikėto nepasakė dėl Wenger ateities. Tik pats AW spręs ką daryt po kito sezono likt ar trauktis. Prieš kelias savaites jei būčiau perskaitęs šitą straipsnį būčiau gerokai piktesnis, bet dabar jau pas mane vasariškos nuotaikos. Skaitant kai kurias pastraipas atrodo, kad tikrai jie ten gyvena atskiram pasaulyje, kur yra susikūrę sau kitokias taisykles. Keletas ištraukų:
“There is not nostalgia on either side,” says the 51-year-old Gazidis. “It’s not what motivates us or him. The reason we have Arsène as our manager is because our board believes he can deliver success. The reason that Arsène is here is because he believes that he can deliver success. If either of us didn’t believe that we would not be constrained by nostalgia or longing; we would have to make a change. Arsène would understand and support that. But it’s just not how either side feels. We feel we are on a good path.”

Wenger is now into the final year of his contract and, while he himself has said that he could wait until the end of next season before resolving his future, the club believe that they will know much earlier.
There has been no hint of him winding down.
“He’s in his mid-sixties, it’s natural to think about when his time here might come to an end, but the truth is nobody knows,” adds Gazidis. “He is in fantastic shape. He is deeply engaged and excited. One of the biggest challenges we will face is the transition, whenever it happens, but that is not something we are going to be facing imminently. Obviously, he is going to be managing us next year and we are planning and making many decisions for the long term.

“The reality is we wouldn’t leave things until the last minute. I’m comfortable both that if Arsène is going to extend we will know that and if, whenever that is, he is going to come to an end, that he will give us the time that we need to prepare for that transition. The relationship with Arsène is very deep. It will be done behind closed doors and we will have our transition plans well worked out.
“He has always put the long-term health of the club first. He wants to hand over a football club, whenever that it is, that is in great shape. He views that as a massively important part of his legacy. But we are just not in that mode. I know Arsène wouldn’t stay on if he thought the club wasn’t heading in a good direction and thought he wouldn’t be able to deliver what the fans want.”

Gazidis’s answer is that, yes, the past year cannot be looked upon with anything but frustration, but that the broader picture must also remain in focus. “We have to be disappointed, certainly not satisfied, to end up second,” he says. “We wanted more than that and I think that there were chances during the season. We are taking a long, hard, realistic look at why we fell short of our ambitions. You can’t say second place is a disaster, but it’s not what we are about.”
He knows that there will be some scepticism at such confidence but, equally, is certain that some of the anger that is now so visible on social media is not actually the considered barometer for supporter mood.
“I know there are tensions but you have never seen the unity of this club break,” he says. “Our renewal rate on season tickets is higher historically this year than ever. I don’t use that to say all fans are happy, but most people are not engaging daily on social media and their opinions are much more nuanced than it might seem.

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... s-chief-e/
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 19 Rgp 2016, 12:09

Geras video apie Arsenal finansus:
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 15 Rgs 2016, 13:31

Dar viena nuomonė, nors pats sako, kad grindžia ją pagal nugirstus dalykus:

Daugėja tokių nuomonių, bet tai nelabai daug ką pasako. Wenger tereikia pasakyt "taip" ir bus naujas kontraktas, o ką jis pats galvoja manau tik keli žmonės iš jo aplinkos žino.
Kita vertus, nors komanda dabar nežiba, bet Wenger atsipalaidavęs atrodo labiau nei ankščiau esant panašiom aplinkybėm. Gal tai kažką reiškia, o gal ir nereiškia :zbd: Į klausimus apie naują kontraktą visada atsako per aplinkui, nieko konkretaus nepasakydamas. Lyg prieš vasarą spauda rašė, kad Arsenal norės atsakymo iš Wenger iki spalio ar lapkričio. Galbūt tada kokia nors konkretesnė info nutekės į viešąją erdvę.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 29 Rgs 2016, 11:40

Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 10 Vas 2017, 23:11

Man asmeniškai vieną savaitę vienaip atrodo, kitą savaitę kitaip. Jau lenda įvairių trenerių pavardės spaudoj, bet kol kas dar nedrįstu apie tai rašyt :lol: Viena aišku, kad Wenger žodis bus paskutinis.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė velnes » 09 Kov 2017, 15:33

Arsenal manager Arsene Wenger admits recent protests against him will affect his decision regarding his future.

judesys prasidėjo
http://www.skysports.com/watch/video/sp ... fluence-me
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
velnes
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 09 Kov 2017, 18:22

velnes rašė:
Arsenal manager Arsene Wenger admits recent protests against him will affect his decision regarding his future.

judesys prasidėjo
http://www.skysports.com/watch/video/sp ... fluence-me

Skaičiau, kad bus dar vienas prieš rungtynes vs Lincoln savaitgalį.

Tuo tarpu Arsenal board išplatino pranešimą, galima sakyt apie nieką:
Paveikslėlis
Vertimas: "thank you for your interest in our affairs".
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 20 Kov 2017, 11:54

Jau anglų spauda skalambija, kad Wenger nusprendė pasilikt ir pratęst kontraktą :lol: Mūsų klubas tikrai shambleland'e gyvena. Rašo, kad jis nenori klubo palikt bėdoje ir tiki, kad gali pacituosiu: "turn it around". Reikės kažkaip prisiverst pailsėt nuo futbolo metus ar du, nenoriu dar kartą stebėt, jau daug kartų matytą vaizdą.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Vienuolis » 20 Kov 2017, 13:41

Wengeras, kaip Leninas „atėjo visiems laikams“ :) net neabejoju, kad jis liks. Žinant Wengerą, kuris niekad savo klaidų nepripažįsta ir yra užsispyręs diedas, jam nefasonas pasitraukti, kai komanda tokioj šiknoj. Problema tame, kad jis nesuvokia ar nenori suvokti, jog pats ir yra pagrindinė problema ir priežastis šito nuosmukio. Jokio „turn around“, aišku, nebus, belieka tikėtis, kad komandai toliau degraduojant, didės spaudimas iš fanų ir trūks savininkų kantrybė, bet tai irgi mažai tikėtina.  Patinė situacija.
Vartotojo avataras
Vienuolis
Atsarginis žaidėjas

Standartinė Vienuolis » 02 Bal 2017, 12:16

Jeigu kartais pavyktų šiandien laimėti prieš Mancity (kas mažai tikėtina su tokia žaidimo kokybe) tai spėju, kad išgirsim jog Wenger pratęsė kontraktą dar dvejiems metams. Jei nepavyks, greičiausiai apie tai bus paskelbta po artimiausios pasiektos pergalės, nes susidaro toks įspūdis, kad tiesiog tempia laiką pranešti apie savo sprendimą, kol sulauks palankios progos. Nenustebčiau, jei sutartis jau ir pasirašyta.
Vartotojo avataras
Vienuolis
Atsarginis žaidėjas

Standartinė Maverick » 19 Geg 2017, 20:21

Jei kas nors perimtų klubo kontrolę iš usuočio, švesčiau gerą savaitę, tačiau sunku tikėtis, kad jis savo pinigų karvę lengvai paleistų.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 19 Geg 2017, 20:33

Kroenke ~pasitrigubintų savo investiciją. Pats mokėjo 10k per share. Usmanov bid ~35k per share. $1.3bn bid už 67% Kroenke stake. Rimtas pasiūlymas.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Standartinė Maverick » 22 Geg 2017, 16:59

Tai ką kolegos manot, liks Wenger ar ne ? FA Cup finalo baigtis turės įtakos ?

Jau ilgai eina gandai, kad yra nesutarimų mūsų valdžioj. Gazidis nori pertvarkyt klubo herarchiją, kai kuriuos žmones pakeist, įvest naujas darbo vietas(pvz. sporto direktoriaus) ir taip pasiruošt tranzicijai link kito manager per 1-2 metus, kadangi dabar Wenger per daug valdžios yra apsiėmęs ir šiam išėjus per daug skylių day-to-day klubo operacijose atsirastų. Tačiau Wenger daug permainų nenori, kadangi nenori paleist žmonių su kuriais ilgai išdirbo klube kartu bei nenori, kad naujas sporto direktorius jam vadovautų. Taip ir vyksta katės ir pelės žaidimas, kontraktas, kuris buvo padėtas ant stalo, buvo prieš kelis mėnesius, paimtas nuo jo.
Wenger vakar per spaudos konferenciją, pradėjo mįslėm šnekėt ir užsiminė apie pašalinius trukdžius, kodėl antroj sezono pusėj rezultatai smigo. Detaliau nepasakojo, sakė ne laikas ir ne vieta, kada nors ateitį papasakos. Aišku, tai gali būt ir dar vienas Wenger pasiteisinimas, kuo senyn tuo dažniau jam prireikia ieškot jų, ir už rimtą to nereikia priimt.

Oficiali versija, kad viskas spręsis kelios dienos po FA cup, kai bus visos valdžios susitikimas.

Pridėjus prie viso šito Usmanov vs Kroenke, gaunasi visiška suirutė klube. + Klubas iki šiol dar neturi naujo akademijos direktoriaus, krūvos žaidėjų kontraktai yra link pabaigos, vyriausio mūsų derybininko Dick Law ateitis irgi neaiški, klubas pirmą kartą turi skaičiuot kiek iš fanų plėšt pinigų už EL bilietus, fanai konfliktuoja tarpusavyje.

Vakar Wenger su savo štabu net nėjo tradicinio lap of appreciation po rungtynių kartu su žaidėjais. Vienu žodžiu imk ir filmo scenarijų rašyk.

Man viena aišku, kad nesvarbu kaip baigsis FA finalas, Wenger naujo kontrakto nenusipelnė. Board'as turėtų baigt slėptis už Wenger nugaros bei pradėt atsiprašinėt fanų už dabartinę suirutę klube, o Kroenke ieškot kur pinigą kelt kitur.
Vartotojo avataras
Maverick
Kylanti žvaigždė

Pagrindinis diskusijų puslapis   Klubinis Futbolas  Anglija  Arsenal FC

Moderatorius: Maverick

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Prisijungti  •  Registruotis