Citavimas
0
Vietoje Ogier ateina Hirvonen į "Citroen" 🙄
Citavimas
0
Vadimas Rašė:

Vietoje Ogier ateina Hirvonen į "Citroen" 🙄



Kontroversiškas ėjimas. Manai, kad blogai? Mikko - rimtas vairuotojas. Ogieras, aišku, jaunesnis, bet Citrai bent jau kitam sezone turėtų daugiau išlošt iš šio ėjimo. Kaip bus toliau neaišku. Laikas parodys. Kelias vingiuotas, ratai apskriti.
Citavimas
0
kokos Rašė:

Vietoje Ogier ateina Hirvonen į "Citroen" 🙄



Kontroversiškas ėjimas. Manai, kad blogai? Mikko - rimtas vairuotojas. Ogieras, aišku, jaunesnis, bet Citrai bent jau kitam sezone turėtų daugiau išlošt iš šio ėjimo. Kaip bus toliau neaišku. Laikas parodys. Kelias vingiuotas, ratai apskriti.
Šiaip maniau, kad Ogier augins kaip pakaitalą Loebui. Įdomu kur keliaus Ogier. Jei į "Ford", tai bus įdomus duetas su Latvala, kuris šiemet nelabai nusileido Hirvonenui ir tik dėl komandos taktikos liko ketvirtas.
Citavimas
0
Ir dar dėl to, kad grybą pjovė pirmoj sezono pusėj.
O dėl Ogiero tai jo, įdomiausia kur jis eis. Jei į Ford, tai kietas duetas bus su Latvala. Jei į VW, tai metus jam teks kažką veikt iki tol, kol vokiečiai ateis į WRC.
O kas tada į Fordus vietoj Hirvoneno eitų?..
Citavimas
0
Ogier kitą sezoną praleis, nes pasirašė sutartį su "Volkswagen", kurie dalyvaus čempionate tik nuo 2013 metų.
Citavimas
0
2014 WRC prasidėjo. Jau vyksta antroji diena Monte Karle. Po 8 greičio ruožų pirmauja Bouffier, antras Ogier, Meeke'as trečias.
O kalbant bendrai, tai šiemet WRC palies ir Lietuvą. Rally of Poland metu dalyviai turėtų kirsti sieną į Lietuvą. Taigi, tai pirmasis WRC ralis, kuris palies ir Baltijos šalis. Čempiono titulą gina Sebastianas Ogier, važiuojantis su VW. Šiemet ralyje daug pasikeitimų, ypač pilotų tarpe. Citroenas pasiėmė Krisą Meeke'ą ir Madsą Ostbergą, o Mikko Hirvonenenas grįžta į Ford, kur jo komandos draugu bus Elfynas Evansas. Robertas Kubica taip pat važiuos Fordu. Į lenktynes grįžta Hyundai, kuriems atstovaus Thierry Neuville'as, Dani Sordo, Chrisas Atkinsonas ir Juho Hanninenas (pastarieji trys turėtų keistis). Nebematysim Qatar World Rally Team bei Lotos Team WRC, dėl to nebus Nassero Al-Attityah ir co. O Sebastienas Loebas pereina į WTCC ir greičiausiai visai nebedalyvaus šiemet.
Šiokį tokį dalyvių sąrašą galima rasti čia: http://www.wrc.com/en/wrc/drivers/drivers/page/109-94---.html
Kalendorius: http://www.wrc.com/en/wrc/calendar/calendar/page/671-206-16--.html
Citavimas
0
Didžiausias feilas nusimato Winter rally,nes jau pagal registravimasi matosi,kad sportininkai nelabai nori važiuoti sušalusiu žvyru ir drąskyti padangas,technika ir pan.Jei per ateinančią savaitę normaliai neužvarys sniego bus pravalas,o ne ralis 😕
Citavimas
0
Taigi, Monte Karlo ralį laimėjo Sebastienas Ogier.
Nors pusantros dienos pirmavo Bouffier (kuriam čia galbūt paskutinis ralis buvo), bet penktadienį jis padarė klaidą ir apsisuko, o tuo pasinaudojo Ogier ir jį aplenkė. Ralio staigmena tapęs Bouffier užėmė antrą vietą, trečią ir ketvirtą - naujieji Citroen'o pilotai Krisas Meeke'as ir Madsas Ostbergas, penketuke dar įsitaisė ir JML.
STANDINGS
Hyundai grįžo nesėkmingai, tiek Neuville'as, tiek Sordo nefinišavo, o gamyklinio Fordo (jei taip galima pasakyt) pasirodymas irgi šiek tiek nuvylė, Evansas šeštas, o Hirvonenas nefinišavo. Lenktynių nebaigė ir Kubica.
Citavimas
0
Halls Winter Rally nuvylė. Renginys, uždarymas buvo visai fainas, na bet jau pats ralis... Vienas prasčiausių mano matytų ralių. Lenktynininkai, tai išvis, beveik visi susirinko tik šiaip pavažiuot... Gaila, kad Samsonas greit baigė pasirodymą, būtų davęs vaizdų... O tie paskutiniai važiuotojai tai net neįsivaizduoju kaip važiavo, nes atsiliko tokiu skirtumu, jog atrodo, kad dviračiu mynė... Apskritai, daug linksmiau ir geriau būdavo, kai Utenos krašte vykdavo Aukštaitijos ralis - ir vaizdai būdavo gražesni, ir važiuotojai atitinkami.
P.S. Pažiūrėjau, kad informacijos stoka apie ralį internete yra didelė. Net ralio eiga normaliai neaprašyta...
Citavimas
0
Švedijos ralį laimėjo JML. Šiandien labai ramiai ir užtikrintai važiavo ryte ir pasiėmė pergalę. Dar iki vakar pirmavo Ogier, bet vakar suklydo ir nusirito iki 20 vietos, tiesa, šiandien pakilo iki šeštos. Kubica vėl pasivažinėjo už trasos ribų ir nepakliuvo į dešimtuką. Tuo tarpu Mikkelsenas vos vos ištempė antrą vietą, Ostbergas šiandien sparčiai vijosi, deja, nespėjo pakilti iki antros vietos. Dar galima pagirti ir estą Tanaką, galima būtų jį ir pagrindinei komandoj išbandyt, manyčiau, už Elfyną Evansą atrodytų gal net geriau. Bendroj įskaitoj Latvala dabar pirmas ir lenkia Ogier 5 taškais.
Å vedijos ralio top10:
embeded-image
Edit: dar galima pridėti Hyundai "sėkmę" - tiek Neuville'as, tiek suomis vėl apdaužė savo Hyundai ir negavo taškų. 😂
Citavimas
0
Meksikos ralį vėl laimėjo VW atstovas - šįkart čempionas Sebastianas Ogier. Rimtos konkurencijos jis šitam raly neturėjo, Latvala atsiliko 1:10 su kapeikom, na o pusantros dienos priešinęsis Ostbergas apdaužė savo automobilį, sulaužė pakabą ir galiausiai tenkinosi vos 2 taškeliais. Šitame ralyje pagaliau kažką pasiekė Hyundai, užimtos atitinkamai 3 ir 7 vietos. Tiesa, jei ne varžovų klaidos ir nesėkmės (vėl Kubicos, to paties Ostbergo, Mikkelseno, Meeke'o), būtų vėl buvęs dar vienas fail'as. Tuo tarpu Elfynas Evansas pasiekė geriausią savo asmeninį rezultatą - užimta 4-oji vieta. Vietinių džiaugsmui Guerra užėmė 6 vietą, o WRC 2 klasėje triumfavo (ir bendrą 10 vietą užėmė) ukrainietis Jurijus Protasovas.
Kitas ralis Portugalijoje. Pernai čia triumfavo ne kas kitas, o Ogier.
P.S.STANDINGS
Citavimas
0
Įspūdingas veiksmas ralyje būdavo B grupės egzistavimo laikais:

Vietoj tvorų ir medžių būdavo žiūrovai...
Did you see that ludicrous display last night? The thing about Arsenal is, they always try to walk it in!
Citavimas
0
Apsileidau ir neparašiau po Portugalijos ralio, bet apie Argentiną verta parašyt.
Pradedam nuo to, jog pirmąkart nuo 2005 ralį laimėjo ne... Sebastienas Loebas. Net ir pernai, kai prancūzas važiavo tik keturiuose raliuose, čia triumfavo gana lengvai. O šįkart laimėjo Latvala. Spaudė suomis kiek gali, nes Ogier šnopavo į nugarą kone viso ralio metu, abu ir apsisukę buvo ne kartą. Tačiau Ogier klydo daugiau, šeštadienį sudaužė Volkswagen'o priekio kairę pusę, būtent tuo suomis ir pasinaudojo. Apskritai, bent jau aš susidariau tokį įspūdį, kad šį sezoną Latvala pagaliau ne tik spaudžia, kiek gali, bet ir važiuoja protingiau.
Hirvonenui ir Ostbergui šįkart pakovoti sutrukdė dar pirmą ralio dieną patirtos avarijos. Suomis trenkėsi į sieną, o Ostbergas nulaužė ratą. Beje, verta pažymėti, kad Kubica finišavo ir dar netgi taškų gavo. Pažanga. 👏
Citavimas
0
Manau daugelis ralį žiūri tik dėl crash'ų.

https://www.youtube.com/watch?v=xZet6SvI_Jg
Citavimas
0
Toks klausimelis, kas buna jei du lenktynininkai greicio ruoza arba lenktynes baigia vienodais rezultatais? kaip nustatomas laimetojas?
Citavimas
0
Ezzy Rašė:

toks klausimelis, kas buna jei du lenktynininkai greicio ruoza arba lenktynes baigia vienodais rezultatais? kaip nustatomas laimetojas?


Jei vienodais laikais baigiasi lenktynės, tai laimi tas, kuris geriau pravažiavo pirmajame greičio ruože. Buvo ir pas mus toks atvejis, kažkuriam Halls Winter Rally, kai Samsonas ir Lipeikis pademonstravo identiškus rezultatus, tai Samsonas laimėjo aukštesnę vietą, nes pirmajame greičio ruože buvo greitesnis.
EDIT: va dar 2014 LARČ reglamente yra:

54.3. LYGIOSIOS ČEMPIONATO RALYJE
Lygiųjų atveju, dalyvis, kuris parodo geresnį laiką pirmajame greičio ruože, kuris nėra “super” greičio ruožas, bus laikomas nugalėtoju. Jei to nepakanka, bus imami antrojo, trečiojo, ketvirtojo ir t.t. greičio ruožų laikai.

Citavimas
0
Na o jei ir tam pirmam ir t.t etape rezultatai identiski?
Citavimas
0
Ezzy Rašė:

na o jei ir tam pirmam ir t.t etape rezultatai identiski?


Toks dalykas turbūt net ir sunkiai teoriškai įmanomas, kad ten kokiuose 16 greičio ruožų rezultatai būtų identiški. 😁
Bet peržiūrėjau greit WRC, CRC ir LARČ nuostatus, tai ten dead heat'ai, t.y. lygiosios, minimi dviem atvejais, o greičio ruožų lygiosios neminimos: 1) surinko po lygiai taškų galutinėje čempionato įskaitoje (tada žiūrima į tai, kas greičiau atvažiavo pirmosiose lenktynėse/kuris iškovojo daugiau pirmų vietų - žiūrint, kokios yra ralio nuostatos); 2) atvažiavo identiškais laikais lenktynėse, tai tada būna nustatoma pagal tą jau aukščiau minėtą taisyklę - kuris greičiau atvažiuoja pirmame greičio ruože.
Dar įdomumo dėlei greit pažiūrėjau WRA archyvą, tai čia rašoma, kad šiuolaikinio ralio istorijoje tik dukart buvo užfiksuotos lyderių lygiosios lenktynėse - 1973 m. Safario lenktynėse ir 1985 m. DKK lenktynėse.
Citavimas
0
Trumpas interviu su Butvilu apie jau greitai įvyksiantį WRC etapą Lenkijoje ir Lietuvoje:

– Trumpai apžvelk pasaulio ralio čempionatą (WRC) šiais metais?
– Ralis „LOTOS 71st Rally Poland“ yra 7 etapas Pasaulio ralio čempionate. Tiksliai sezono viduryje, kuomet komandos ir lenktynininkai jau įgavę tinkamą pagreitį. Ir šioje sezono situacijoje nebegali būti pasiteisinimų, kad tai nauja komanda ar nepažįstamas automobilis. Laikas kautis dėl pozicijų turnyrinėje lentelėje, nes šis ralis Lenkijoje ir Lietuvoje jau čempionato pusiaukelė. Komandos į Lietuvą atvyks jau apkeliavusios pusę pasaulio: Monte Karlas (Monakas), Švedijos sniegynai, Meksika, Portugalija, Argentina ir Italija. Greičiausius pasaulyje ralio lenktynininkus jau sunku kažkuo nustebinti, bet, vis tiek manau, kad čia jie ras kažką neįprasto. Spėju, kad tai bus vienas greičiausių žvyrinių ralių iki šiol buvusių sezone. Vidutiniai greičiai tikrai aukšti, prie ko pasaulio čempionatų dalyviai dažnai nėra įpratę.
Šiais metais WRC sezone vėl dominuoja „Volkswagen Motorsport“ komanda. Rekordas – 9 pergalės iš eilės – pasako nemažai apie šios komandos sėkmę. Aišku, tai ne tik sėkmė – ralyje svarbu visuma. Tai kompleksiškas junginys, kurio visos dalys turi didelę svarbą rezultatui. Kartu toks rezultatas rodo ir šiek tiek sumažėjusią konkurenciją, šiam vokiečių koncernui nelabai kas gali pasipriešinti. Sebastienas Ogieras yra be galo talentingas ir greitas vairuotojas, o turėdamas tokią superinę komandą jis skina vieną pergalę po kitos. Antroje vietoje aukštus rezultatus demonstruoja kitas šios komandos narys Jari-Matti Latvala, trečias – Andreasas Mikkelsenas.
Tiesiai po pirmųjų trijų „Volkswagen Motorsport“ pilotų ketvirtoje pozicijoje – M. Ostbergas („Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team“). Prancūzai nepratę būti kitoje vietoje nei pirmoji – S. Loebas jau buvo leidęs pamiršti ką reiškia kovoti dėl vietos podiume – jis dažniausiai kovojo tik dėl pirmos vietos.
Ankščiau didelę konkurenciją sudarę „Ford“ automobilius vairavę lenktynininkai, šį sezoną atrodo labai silpnai. M. Hirvonenas („M-Sport World Rally Team“) geriausią rezultatą parodė Portugalijoje (4-oji vieta), o jo komandos draugas E. Evansas nebuvo pakilęs aukščiau 6 vietos, ką jis pasiekė Meksikoje.
Smagu, kad WRC komandų gretas papildo nauji nariai. Įdomu stebėti „Hyundai progresą, manau ši komanda turi dar neišnaudoto potencialo.

– Kokie yra tavo paties favoritai ir kodėl?
– Man patinka belgas Thierry Neuville, atstovaujantis „Hyundai Shell World Rally Team“ komandai. Pagrindinis komandos pilotas T. Neuville žengia septintoje vietoje, bet sezono pradžia naujai komandai nebuvo lengva ir dabar matome rezultatų progresą. Jis dar jaunas, bet, manau, ateityje laimės dar ne vieną ralį.
Gal būsiu neoriginalus, bet man patinka stebėti S. Ogiero triumfą šiame sezone. Jo važiavimo stilius agresyvus, bet nepaprastai tikslus. Ant asfalto įgyta patirtis perkelta į žvyro trasas – laiminti formulė, kurią matėme ir su pasaulio čempionu S. Loebu. Žaviuose ir J.M. Latvala, tačiau, mano nuomone, jis atsilieka nuo S. Ogiero savo kiek pasenusiu vairavimo stiliumi.

– Kokios tavo prognozės pasaulio ralio čempionato (WRC) etapui „LOTOS 71st Rally Poland“, kuris vyks ir Lietuvoje?
– „LOTOS 71st Rally Poland“ ralis vyks žvyriniuose keliuose, kuriuose yra nemažai ir smėlingų, dar vadinamų minkštų vietų. Aš manau, kad J. M. Latvala turi labai gerus šansus ir šiame ralyje gali būti greičiausias. Jis yra iš Suomijos ir turi patirties tokio tipo keliuose, kur raliai vyksta išskirtinai žvyro keliuose. Manau, kad pakankamai agresyvus vairavimo stilius gali būti pranašumas minkštos dangos trasose. Jeigu ruožai bus labai greiti – daugiausiai šansų turi S. Ogieras.

– Į ką, tavo nuomone, vertėtų atkreipti dėmesį būsimame WRC ralio etape Lenkijoje ir Lietuvoje?
– Kaip jau minėjau, man įdomu matyti T. Neuville progresą, o jeigu startuos estas O. Tannakas, startuosiantis WRC2 klasėje – nepamirškit ir jo, nes šis vaikinas tikrai gali „duot vaizdų“. Ralyje startuoja nemažai skirtingų klasių automobilių. Esu girdėjęs ir pats matęs, kad, pravažiavus WRC klasės lenktynininkams, visi kiti automobiliai atrodo nuobodžiai ir lėtai. Tačiau reikia neužmiršti ir, tikiuosi, žiūrovai įvertins tai, kad WRC ekipažai yra visai kitos klasės, tai kosminiai automobiliai palyginus su tais, kuriuos matome Lietuvos trasose. Todėl palinkėsiu pasidžiaugti pasaulinės klasės technika, bet nelyginti jos su silpnesniais dalyviais ir mėgautis visu šiuo išskirtiniu ir unikaliu reginiu Lietuvoje.

Pats ralis, vyksiantis birželio 26 - 29 dienomis, į WRC tvarkaraštį grįžta po 4 metų pertraukos. Tiesa, smarkiai atsinaujinęs - atsirado 2 nauji greičio ruožai Lenkijoje, taip pat ralio dalyviai pirmąkart užsuks ir į Lietuvą. Lietuva taps 32-ąja šalimi, kurioje vyks WRC etapas.
Citavimas
0