Iš "Maritimo" klubo sugrįžę "Stumbro" žaidėjai: įspūdžiai - patys geriausi

Kauno „Stumbro“ futbolininkai Vilius Armanavičius ir Vilius Armalas net tris savaites praleido nuostabaus grožio Portugalijos saloje Madeiroje, tačiau čia jie vyko ne ilsėtis, o lieti prakaitą Portugalijos aukščiausios lygos futbolo klubo „Maritimo“ treniruotėse.

Į Portugaliją perspektyvūs „Stumbro“ žaidėjai išvyko pačioje sausio mėnesio pradžioje bei į Lietuvą sugrįžo vos prieš keletą dienų. Šiems futbolininkams tai buvo pirmoji tokia patirtis jų karjeroje.

V. Armanavičius pastaraisiais sezonais buvo svarbi „Stumbro“ futbolo klubo sudedamoji dalis, jis nuolat „SMScredit.lt A lygos“ rungtynes pradėdavo startinėje sudėtyje. Tuo tarpu jaunasis V. Armalas pagrindinėje „Stumbro“ komandoje debiutavo praėjusiais metais ir pagrinde atstovauja dublerių ekipą.

„Įspūdžiai liko tik patys geriausi. Turėjome galimybę treniruotis su aukšto meistriškumo komanda ir apžiūrėti vieną gražiausių salų pasaulyje. Pačiam teko treniruotis su „Maritimo B“ komanda. Grafikas nebuvo ypatingai sudėtingas, treniruotės dažniausiai vykdavo vieną kartą pirmoje dienos pusėje, tad buvo ir laisvo laiko“, - fcstumbras.lt įspūdžiais dalinosi V. Armanavičius.

„Įspūdžiai liko labai geri, tikrai džiaugiuosi, kad viskas praėjo taip sklandžiai. Mėgavausi buvimu ten. Labiausiai man patiko portugalų šiltumas ir aukštas treniruočių lygis. Kiekvieną dieną treniravausi su „Maritimo U-19“ komanda, o kartais ir su „Maritimo C“.

Klubas turi solidžią bazę prie pat treniruočių aikčių, ten mes ir gyvenome. Einant į treniruotę, kaip ir dažnai aukšto lygio klubuose, užtenka atsinešti futbolo batelius ir apsaugas, viskuo kitu pasirūpinta. Jaunimo komandos visada treniruojasi ant dirbtinės dangos aikštės“, - gyvenimo sąlygomis džiaugėsi 16-metis V. Armalas.

Abu „Stumbro“ žaidėjai apsilankė ir Portugalijos aukščiausios lygos rungtynėse, o taip pat ir patys turėjo galimybę išmėginti save draugiškose rungtynėse. Net keturis mačus už „Maritimo U-19“ sužaidė V. Armalas.

„Du kartus rungtyniavome su U-17 komanda, o kitus kartus – prieš „Maritimo C“. Tris kartus mums pavyko laimėti. Turiu pripažinti, jog U-17 demonstravo labai aukštą žaidimo tempą, o U-19 neseniai laimėjo savo regiono turnyrą ir keliaus į nacionalinį čempionatą. Pačiam sekėsi išties neblogai, gal kiek klampiau sužaidžiau pirmą dieną. Trejose rungtynėse žaidžiau po kėlinį, o kartą ir visas 90 minučių“, - atviravo V. Armalas.

„Teko sužaisti vienas draugiškas rungtynes, kurios buvo labiau treniruočių pobūdžio, kadangi ryte vyko gana sunki treniruotė, o prieš rungtynes treniravomės ir sporto salėje“, - pasakojo V. Armanavičius.

Jaunasis V. Armalas džiaugėsi galimybe tiek laiko semtis patirties Portugalijoje ir pripažino, jog ši kelionė jam suteikė dar daugiau motyvacijos siekti savo futbolo svajonių.

„Treneriai buvo patenkinti mano ramumu, po rungtynių tekdavo su jais apie tai pasikalbėti. Taip pat jiems patiko mano žaidimas antrame aukšte. Praėjus kelioms dienoms jaučiausi visiškai įsiliejęs į kolektyvą. Taip pat esu labai dėkingas vienam iš „Stumbro“ trenerių Joao, kuris mums padėjo visos kelionės metu. Tai buvo puiki ir vertinga patirtis.“

„Stumbro“ vyriausiojo trenerio Mariano Barreto asistentas Joao Luis Martins yra kilęs iš Madeiros bei anksčiau dirbęs „Maritimo“ klube.

„Norėčiau labai padėkoti treneriui Joao. Jis mus pasitiko oro uoste, vėliau aprodė daug Funchalio lankytinų vietų, patarė, kur reikia nuvykti, o kur ne. Supažindino su savo šeima, kartu vakarieniaujant teko paragauti tradicinių Madeiros patiekalų“, - svetingumu džiaugėsi ir V. Armanavičius.

Laisvu nuo treniruočių metu „Stumbro“ žaidėjai automobiliu keliavo po nuostabaus grožio Madeiros salą. „Laisvo laiko tikrai turėjome, sekmadieniai būdavo laisvi. Buvome išsinuomavę automobilį, dažnai nuvykdavome į Funchalio centrą, aplankėme ir žymųjį Cristiano Ronaldo muziejų, pavyko netgi pasideginti paplūdimyje. Laiko užteko apžiūrėti visas lankomiausias salos vietas“, - su šypsena veide pasakojo V. Armanavičius.

Apibendrindamas viešnagę Portugalijoje V. Armanavičius sakė: „Aš manau, jog nereikėtų nuvertinti Lietuvos futbolo lygio, kadangi jis nėra toks prastas. Likau nustebęs, žaidėjai rungtyniavo gan kietai, ne taip, kaip įsivaizdavau. Technikos jiems tikrai netrūko, taip pat kaip ir greitai priimamų sprendimų.

Su treneriu teko bendrauti treniruočių metu, o paskutinę dieną jis apibendrino mano trijų savaičių darbą Madeiroje. Jam patiko mano technika, atsidavimas treniruotėse, noras tobulėti ir įgauti naujų žinių. Pačiam savo žaidimą įsivertinti sudėtinga – pirma savaitė buvo sunkesnė, nes atvykau po nemažų atostogų nuo futbolo, tačiau įsivažiavus viskas klostėsi puikiai“, - užbaigė jis.

Jau vasario pirmą dieną abu „Stumbro“ Viliai kartu su komanda Kaune pradės pasirengimą naujajam A lygos sezonui, kuris startuos kovo mėnesį.