A lygos transliacijos keliasi į naują platformą © A lyga nuotr.

Kovo 5-ąją startuoja naujas A lygos sezonas, kuriame futbolo sirgaliai išvys ir ne vieną naujovę.

Nuo šio sezono prie čempionato organizavimo tiesiogiai prisidės ir Lietuvos futbolo federacija (LFF), kuri savais resursais bei ištekliais prisidės prie varžybų organizavimo, vykdymo bei lygos žinomumo didinimo.

„Džiaugiamės dideliais pokyčiais artėjančiame sezone – tiek dėl naujojo generalinio rėmėjo, tiek dėl naujų žiniasklaidos partnerių.

Tikimės, jog suvieniję jėgas bei turėdami nemažą profesionalų komandą galėsime Lietuvos futbolo bendruomenei pateikti kokybišką ir gerą produktą“, – kalbėjo LFF generalinis sekretorius Edgaras Stankevičius.

Generaliniu čempionato rėmėju tampa lažybų bendrovė „Optibet“

Generaliniu naujojo sezono A lygos rėmėju tampa lažybų bendrovė „Optibet“, tad nuo ateinančio sezono čempionatas persivadina į „Optibet A lyga“.

Susitarimas reiškia, jog A lyga pirmą kartą nuo 2016-ųjų sezono turės generalinį rėmėją.

„Optibet visose Baltijos šalyse veikia vadovaudamiesi tais pačiais principais, tarp kurių – ir aktyvus bendradarbiavimas su sporto organizacijomis: įvairių sporto šakų komandomis, rinktinėmis, lygomis. Ne išimtis yra ir Lietuva. 

Lietuvos futbolo federacija, mums pradėjus dirbti Lietuvoje, buvo pirmieji mūsų partneriai sporto srityje, sėkmingai dirbame kartu jau antrus metus. Kadangi metai toli gražu nebuvo eiliniai, iš labai arti turėjome galimybę stebėti ne tik įprastą darbą, bet ir greitas reakcijas keičiantis situacijai, gebėjimą prisitaikyti prie labai nepalankių aplinkybių ir toliau siekti rezultatų. Per šį laiką įgavome daug pasitikėjimo federacija ir žmonėmis, kurie dirba jos vardu.

Taigi, kai išgirdome naujieną, kad LFF jungiasi prie A Lygos, iškart buvo aišku, kad lyga gaus galingą pastiprinimą tiek organizacine prasme, tiek idėjine. Mūsų kompanija tiki, kad sporto augimui verslo pagalba yra būtina sąlyga, tad, matydami galimybę, stipriname savo indėlį į Lietuvos futbolą.

Futbolas pasaulyje yra didžiausias sportas, tačiau dėl daugybės įvairių aplinkybių Lietuvoje jam dar reikia auginti populiarumą ir stiprinti pozicijas sporto sirgalių širdyse. Optibet Lietuvoje yra sąlyginai jaunas prekės ženklas, dedame daug pastangų, kad taptume žinoma bendrove ir įsitvirtintume rinkoje. Taigi, mus su lyga vienija tas pats tikslas – didelis noras augti. 

Šie metai lygai daugeliu prasmių yra pokyčio metai, mes norime būti to pokyčio dalimi ir augti kartu“, – komentavo „Optibet“ prekės ženklo vadovė Lietuvoje Greta Žudytė.

Rungtynių transliacijos keliasi į TV3 žiniasklaidos kanalus

Nuo ateinančio sezono A lyga taip pat grįžta į televizijos ekranus – buvo pasiektas susitarimas su TV3 žiniasklaidos grupe, kurios kanalais internete ir televizijoje bus transliuojami visi būsimo čempionato susitikimai.

Centrines kiekvieno turo rungtynes tiesiogiai transliuos TV6 kanalas, tad kiekvieną penktadienį 18 valandą šalies futbolo sirgaliai bus kviečiami įsijungti TV6 kanalą, kur bus rodomos centrinės turo rungtynės.

Visi kiti mačai bus tiesiogiai rodomi portale TV3.lt bei TV3 PLAY platformoje.

„Futbolas yra komandinis žaidimas. Mes buriamės į komandą kartu su Lietuvos futbolo federacija, A lyga ir geriausiais audiovizualinės medžiagos kūrėjais į puolimo taktiką – laikas parodyti žmonėms, kad Lietuvos klubinis futbolas yra įdomus ir užtikrinti, kad jis būtų prieinamas visiems. Mūsų darbo patirtis su sporto transliacijomis ir turimų media platformų kiekis leis sporto aistruoliams patogiai stebėti rungtynes visur ir visada – ir televizijoje, ir interneto platformose. Be to, toks multiplatformiškumas ypač naudingas esamiems ir būsimiems A lygos rėmėjams. Neabejojame, kad šis komandinis darbas duos puikių rezultatų visiems, nes tik dirbant ir kuriant galima sukurti vertę, o ne kritikuojant. Mes renkamės kurti“, – sakė TV3 kūrybos direktorius Arvydas Rimas.

Pasak. A. Rimo, galima pastebėti, jog susidomėjimas lietuvišku futbolu tikrai auga ir sulaukia vis daugiau žiūrovų dėmesio.

„Jau kurį laiką užsimezgusi mūsų draugystė su Lietuvos futbolo federacija džiugina ne tik mus, bet ir mūsų žiūrovus. Tiek mūsų transliuotos Hegelmann LFF taurės kovos, tiek Lietuvos futbolo geriausiųjų rinkimai visuose mūsų kanaluose sulaukė didelio susidomėjimo ir aktyvaus žiūrovų įsitraukimo. Tad esame nusiteikę ir toliau parūpinti sporto entuziastams įdomaus turinio. Mūsų tikslas – užtikrinti ne tik įdomias kovas, bet ir aukštos kokybės, techniškai pažangias rungtynių transliacijas, teikiančias džiaugsmą žiūrovams“, – sakė A. Rimas.

Naująjį „Optibet A lygos“ sezoną jau kovo 5-ąją (penktadienį) atidarys Vilniaus „Žalgirio“ bei Vilniaus „Riterių“ susitikimas, kurį nuo 18 valandos galėsite tiesiogiai stebėti TV6 kanalu.

Pokyčiai ir A lygos valdymo struktūroje

Pokyčių taip pat yra ir pačioje lygos valdymo struktūroje.

Lietuvos futbolo klubų A lygos Neeilinio visuotinio asociacijos narių susirinkimo metu vienbalsiai buvo paskirta nauja „Optibet A lygos“ direktorė – ja tapo Meda Piečytė.

Darbo grupę sudarys LFF Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovai ir darbuotojai bei „Optibet A lygos“ darbuotojai. M. Piečytė taip pat vadovaus Administravimo departamentui, Dalius Matvejevas – Gamybos departamentui, Aušrinė Sakalauskaitė – Komercijos ir plėtros departamentui, o Kęstutis Karpavičius – Finansų departamentui.

Glaudus bendradarbiavimas vyks tiek su LFF Rinkodaros ir komunikacijos departamentu, tiek su LFF Varžybų ir licencijavimo departamentu.

„Optibet A lygos“ komanda yra atvira pasiūlymams ir futbolo profesionalams. Esant galimybėms, ieškosime papildomų resursų, kurie mums padės kurti vertingą produktą.

„Esame labai patenkinti glaudesniu bendradarbiavimu su Lietuvos futbolo federacija ir džiaugiamės, kad prie mūsų prisijungė naujasis generalinis rėmėjas „Optibet“, o rungtynės bus matomos TV6 kanalu.

Naujasis sezonas kelia mums daug įdomių ir atsakingų iššūkių, tačiau su tokia komanda sieksime kurti rėmėjams, sirgaliams ir futbolo bendruomenei patrauklesnį produktą, sukelsiantį dar daugiau teigiamų emocijų“, – teigė A lygos prezidentas Janas Nevoina.

Straipsnio įvertinimas: 4 1
  • B

    Tikri protinguoliai, dabar apskritai niekas neziures a lygos 😀

    • 0
  • V

    Centrinis mačas penktadienį 18:00? Vėl darbo dienom darbo metu žais kai lažybų kontora sponsorium tapo?

    • +1
  • Anbo

    Tai rodo, kad federacijai ir lygos vadovybei žiūrovai yra giliai ***. TV3 internetinė platforma yra pasityčiojimas iš žmonių, daug žiūrovų atkris

    • +4
  • sad

    Praeita sezoną per Youtuba buvo patogiausia ir žiūrinčiu buvo netgi ne, kad nemažai, o gan daug, tai tuo pačiu ir populiarumas augo, vis daugiau žmonių domėjosi A lyga. Ypač tokiu sunkiu karantino metu, kai į stadionus patekti neįmanoma, atsiversdavai youtuba ir iškart išmesdavo rungtynes, tai automatiškai pasijungi pažiūrėt ir be reklamų, bei be didesnių pastrigimų. O dabar tai tikrai žiūrinčiu kris kelis kartus, tikri fanai gal ir bandys žiūrėt, bet kiek tu tikrų fanu, A lygai reikia vilioti visais būdais tuos žmonės, kurie ant ribos, kelti susidomėjimą, o tokiais būdais, tikrai to nepadarysi.

    • +4
  • Abdul

    Niekas nežiūrės jūsų per tą tv3 platforma vienos reklamos ir lagai. O taip fainai buo nusimato idomesnis sezonas su 10 komandu ir viska kita, bet ne vistiek viena kliukra reikia padaryti. TV3Play yra šūūūdas ir didelė klaida

    • +13
  • B

    Tikri protinguoliai, dabar apskritai niekas neziures a lygos 😀

    • 0
  • V

    Centrinis mačas penktadienį 18:00? Vėl darbo dienom darbo metu žais kai lažybų kontora sponsorium tapo?

    • +1
  • Anbo

    Tai rodo, kad federacijai ir lygos vadovybei žiūrovai yra giliai ***. TV3 internetinė platforma yra pasityčiojimas iš žmonių, daug žiūrovų atkris

    • +4
  • sad

    Praeita sezoną per Youtuba buvo patogiausia ir žiūrinčiu buvo netgi ne, kad nemažai, o gan daug, tai tuo pačiu ir populiarumas augo, vis daugiau žmonių domėjosi A lyga. Ypač tokiu sunkiu karantino metu, kai į stadionus patekti neįmanoma, atsiversdavai youtuba ir iškart išmesdavo rungtynes, tai automatiškai pasijungi pažiūrėt ir be reklamų, bei be didesnių pastrigimų. O dabar tai tikrai žiūrinčiu kris kelis kartus, tikri fanai gal ir bandys žiūrėt, bet kiek tu tikrų fanu, A lygai reikia vilioti visais būdais tuos žmonės, kurie ant ribos, kelti susidomėjimą, o tokiais būdais, tikrai to nepadarysi.

    • +4
  • Abdul

    Niekas nežiūrės jūsų per tą tv3 platforma vienos reklamos ir lagai. O taip fainai buo nusimato idomesnis sezonas su 10 komandu ir viska kita, bet ne vistiek viena kliukra reikia padaryti. TV3Play yra šūūūdas ir didelė klaida

    • +13
  • Vaflyga

    Čia tas atvejis, kai taiso tai kas nesugede. Youtubei buvo labai patogu, isijungi kokybe gera, nelagina, gali atsisukt kada reik, reklamu nemeta, galejai ir bendrauti su lietuvos futbolo fanais chate. O dabar visiska nesamone, tragiskas tas tv3.lt, visiskai nusivyliau.

    • +43
  • Ravanelli

    Tiesiai į dešimtuką.

    • +2
  • jau grizo pernai

    "Nuo ateinančio sezono A lyga taip pat grįžta į televizijos ekranus – buvo pasiektas susitarimas su TV3 " Klaidina, nes Delfitv. rodydavo, o Delfitv ir "televizijos ekranuose" jau yra

    • +2
  • Penktokas
    Vaflyga

    Čia tas atvejis, kai taiso tai kas nesugede. Youtubei buvo labai patogu, isijungi kokybe gera, nelagina, gali atsisukt kada reik, reklamu nemeta, galejai ir bendrauti su lietuvos futbolo fanais chate. O dabar visiska nesamone, tragiskas tas tv3.lt, visiskai nusivyliau.

    Būtent. Bando pralenkt youtube, kas praktiški neįmanoma. Geresnės platformos nesugalvosi. Kam keist tai, kas gerai veikia. Dabar tikisi, kad padaugės žiūrovų? labai abejoju. Futbolo kokybė nežiba, tai nors chate su fanais pabazarint buvo galima iš nuobodulio, o dabar išvis daug kas net nesijungs transliacijos su milijonu reklamų.

    • +16
  • :(

    gaila man patiko youtube, komentaruose galėdavai padiskutuot apie lietuviška futbola tuo pat metu

    • +10

Kitos naujienos