Kelionės laimėtojas: "Wembley" stadionas - daugiau nei įspūdingas (FOTO)

Prieš keletą savaičių lankomiausiame šalies futbolo portale "EuroFootball.lt" finišavo konkursas "Laimėkite kelionę į istorines rungtynes "Wembley" stadione!".

Nors Lietuvos futbolininkai Anglijoje nerado priešnuodžių šeimininkų atakoms, tačiau konkurso nugalėtojui Pauliui kelionė paliko neišdildomą įspūdį.

"Dar 2014-ųjų vasario 23 dieną Lietuvos futbolo sirgalių širdis suvirpino žinia, kai Nicoje ištraukti Europos futbolo čempionato atrankos burtai parodė, kad mūsų šalies futbolo rinktinė apsilankys legendiniame "Wembley" futbolo stadione, kur stos į kovą su Anglijos nacionaline rinktine. Likus kiek daugiau nei pusmečiui "Magelano kelionės" pradėjo siūlyti kelionę į šias istorines futbolo rungtynes, tačiau kartu aplankant ir kelias žymiausios pasaulio karalystės vietas.

Sėkmei nusišypsojus ir man pasitaikė galimybė tapti šios kelionės dalimi ir jau kovo 26 dieną po pietų kartu su maždaug 30 žmonių grupe buvau Londono viešbutyje, kur mus pasitiko kelionės vadovas.

Visai netrukus išvažiavome patirinėti miesto centro. Kadangi į centrą atvykome jau saulei nusileidus, teko pamatyti, kaip Londono grožybės atrodo tamsoje. Nuo Trafalgaro aikštės iki pat Bekingamo rūmų. Apšviestos įžymybės atrodė nuostabiai, o Big Benas ir Londono apžvalgos ratas -  ypač puikiai.

Kita diena ant popieriaus atrodė dar įdomesnė, nes juk pabaigoje laukia tai, dėl ko atvažiavome – rungtynės "Wembley" stadione. Po sočių pusryčių, judame į prestižinį Chelsea rajoną, kur gido vedami aplankėme vieno stipriausio pasaulio klubų "Chelsea" namus – "Stamford Bridge" stadioną.

Stadionas talpina 42 tūkstančius žiūrovų, tačiau labai jaukus. Aplankėme visus arenos kampelius, o kiekvieną iš jų sekė įdomus gido pasakojimas.

Po turo aplink stadioną staigiai bėgome į autobusą ir vykome pasigrožėti Anglijos monarchija – Vindzoro pilį.

Vindzoro pilis yra viena iš trijų oficialių karališkosios šeimos rezidencijų. Karalienė Elžbieta II čia praleido didelę dalį savo vaikystės. Pilyje gausu kambarių su įvairiausiais eksponatais, kurių nemaža dalis buvo parvežta iš įvairių mūšių.

Dienai slenkant į vakarą, sulaukėme rungtynių. Kelionė iki stadiono nebuvo paprasta, dėl didelio automobilių srauto stadiono link, tačiau atvykome pačiu laiku. Stadionas kaip ir tikėjomes – daugiau nei įspūdingas.

Žiūrovų be proto daug, o atmosfera nereali. Žinoma, rezultatas 4-0 Anglijos rinktinės naudai gal kiek ir apmaudus, tačiau tai tikrai nesutrukdė pasidžiaugti varžybomis aukščiausio lygio stadione, o įspūdžiai iš kelionės išliko tik patys geriausi.

Komentarų kol kas nėra...