Madrido „Real“ – didžiausią auditoriją socialiniuose tinkluose turintis klubas © JumpStory nuotr.

Portalas „Goal“ paskaičiavo, kurie klubai turi didžiausią auditoriją socialiniuose tinkluose.

„Goal“ atsižvelgė į turimų sekėjų skaičių „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir „Youtube“ platformose.

Pirmąją vietą užėmė Madrido „Real“ klubas, kuris per visus keturis socialinius tinklus turi daugiau nei 239 mln. sekėjų.

Antroje vietoje atsidūrė „Barcelona“, kuri nuo savo aršiausių priešų atsilieka nežymiai – 232 mln. sekėjų.

„Barcelona“ klubas „Real“ lenkia tik „Youtube“ platformoje – 9,4 mln. prieš 5,69 mln. prenumeratorių.

Trečioje vietoje liko „Manchester United“ klubas – 133 mln. sekėjų, ketvirtoje – Turino „Juventus“ (92 mln.), penktoje – Londono „Chelsea“ (86 mln.).

Į dešimtuką taip pat pateko „Liverpool“, PSG, „Bayern“, „Arsenal“ ir „Man City“.